Helsingborg City tidningens ”Lavemangstest”

Helsingborg City tidningens ”Lavemangstest”

Idag fick jag i händerna en kopia på Helsingborg City tidningen.                På sidan 6 och 7  fanns det ett uppslag där ”Citys testpanel” redogjorde för sina prov på olika sorters Lavemang!

Rubriken på artikeln var : ”Så blir du skitnödig på noll tid – Micxrolax vinnare i panelens lavemangtest.

Ja,……………. vad ska man säga?

Marcus Rasmusson hann knappt skjuta upp lavemanget innan det var dags att tömma!     Shitsnack?

Linda Kante slapp det rektala obehaget då hon som enda försökskanin prövade laxermedel i tablettform!   Trevligt för henne!

 Ett litet stycke till:                       Pia vill också varna för överkonsumtion:  (men sedan säger hon)   ”Jag har full förstorelse om någon blir beroende för att det är faktiskt väldigt snabbverkande, uppfriskande och ganska kul”.

Jag tror att jag ska köpa aktier i alla företag som tillverkar laxermedel därför att det skulle inte förvåna mej om det finns många som vill ha KUL också.

Det finns mer men jag gitter inte skriva ut det för hand. Tyvärr finns ingen hemsida att hänvisa till.

Jag skulle kunna säga att det hela är en massa shit men jag avstår

Kommentera

